اپلیکیشن خبری

35,000,000 تومان

امروزه بیشتر افراد از تلفن‌های هوشمند یا تبلت ها و به طور کلی از دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کنند و این می‌تواند یک فرصت تجاری ایده آل باشد. کسانی که می‌خواهند مشتری بیشتری جذب کنند یا افرادی که برای محتوای تولید شده خود به دنبال بازدید کننده بیشتر هستند، باید در این زمینه خلاق باشند. باوب با ارائه خدمات طراحی اپلیکیشن خبری به صورت حرفه‌ای، دستیابی به بهترین نتایج را برای تجارت شما امکان پذیر می‌کند. برای درخواست و مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

توضیحات

اپلیکیشن خبری چیست؟

یک اپلیکیشن خبری یک پایگاه داده بزرگ تعاملی است که یک خبر را بیان می‌کند مانند سایت‌های خبری. با نشان دادن داده‌های خاص هر خواننده، یک اپلیکیشن خبری می‌تواند به هر خواننده‌ای کمک کند داستان را به طریقی درک کند که شخصاً برای او مهم باشد. این می‌تواند به خواننده کمک کند ارتباط شخصی خود را با یک پدیده ملی گسترده درک کند و به او کمک کند آنچه را که می‌داند را به آنچه نمی‌دانند وصل کند و در نتیجه درک عمیقی از مفاهیم انتزاعی را تشویق کند.

یک برنامه خبری باید داستانی را تعریف کند و دقیقاً مانند هر خبر به یک عنوان، یک باینر، یک لید و یک نمودار نیاز دارد. تشخیص برخی از این مفاهیم در بخشی از نرم افزارهای تعاملی دشوار است اما اگر خوب دقت کنید، آن‌ها وجود دارند.

توضیحات تکمیلی

سیستم عامل

نسخه اندروید

UI اختصاصی

دارد

پشتیبانی

یک ساله

مشاوره و ایده پردازی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپلیکیشن خبری”