گروه برنامه نویسی باوب، با هدف کمک به توسعه و پیشرفت کسب و کار های مجازی تاسیس شد.
ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت و خدمات سئو و بهینه سازی با بهترین قیمت ها

آخرین مقالات باوب
اطلاعات تماس
طراحی اپلیکیشن
براساس آمار در حال حاضر 6.4 میلیار نفر در سراسر جهان از گوشی هوشمند استفاده می کنند، این درحالیست که بیشتر افراد از گوشی موبایل برای استفاده از اپلیکیشن های مختلف بهره می گیرند. یکی از استراتژی‌های موفق برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران طراحی اپلیکیشن موبایل است. گروه باوب در حوزه طراحی سیستم‌های نرم‌افزاری، انواع اپلیکیشن های اندروید و IOS را با آخرین متد برنامه‌نویسی پیاده‌سازی کرده است.
app
طراحی اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن (Application) در زبان فارسی به معنای ابزار کاربردی است اما در دنیای دیجیتال به معنای نرم‌افزار یا ابزاری است که ما می‌توانیم آن را بر روی سیستم هوشمند خود (تلفن همراه، تبلت و …) نصب‌کرده و از آن برای انجام و یا سهولت در انجام برخی کارها و وظایف خود استفاده می‌کنیم.

ما چه کاری انجام میدهیم

امکانات طراحی اپلیکیشن موبایل

ارائه پنل مدیریت به زبان فارسی با دسترسی به تمام قسمت های اپلکیشن و رابط کاربری ساده

قابلیت ارسال پیام های مختلف مثل تخفیف ها یا اخبار مهم از تغییرات اپلکیشن بر روی دستگاه کاربران

ارائه رابط کاربری مدرن و به روز و همینطور کاملا کاربر پسند

امکان تغییرات ریز و درشت و افزودن هر نوع فایلی به محتوا اپلکیشن

اتصال و دریافت api از تمام شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و واتساپ

طراحی سایت باوب | سئو و بهینه سازی
UI
UI
طراحی رابط کاربری چیست و چه اهمیتی برای اپلیکیشن دارد؟

طراحی رابط کاربری یا UI مخفف User interface است که رابط میان کاربر و محصول یا سیستم است. به صورت خلاصه UI یا رابط کاربری به مجموعه ظاهری صفحات، تصاویر و المان‌های بصری مثل دکمه‌ها و آیکون‌ها و … گفته می‌شود که کاربر برای تعامل با یک دستگاه یا برنامه از آن‌ها استفاده می‌کند. طراحی رابط کاربری می‌تواند به طرز چشمگیری بر قابلیت استفاده و تجربه کاربر یک برنامه تأثیر بگذارد. اگر طراحی رابط کاربری بسیار پیچیده باشد یا برای کاربران هدف مناسب نباشد، ممکن است کاربر نتواند اطلاعات یا خدمات موردنظر خود را پیدا کند نقش UI در ساخت اپلیکیشن بسیار مهم است، نحوه نمایش اطلاعات و چگونگی ارتباط کاربر بسیار مهم است. رابط کاربری مناسب بر میزان تعامل و رضایتمندی کاربر تاثیر می گذارد و در نتیجه کاربر طولانی مدت از اپلیکیشن استفاده می کند.

حوزه های ساخت اپلیکیشن موبایل
اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن تاکسیرانی

اپلیکیشن پیک آنلاین

اپلیکیشن رستورانی

اپلیکیشن خرید بلیط و تور

اپلیکیشن خدمات پزشکی

اپلیکیشن تحت وب چیست؟
طراحی سایت باوب | سئو و بهینه سازی

وب اپلیکیشن (Web Application) در اصل ترکیبی از وب سایت و اپلیکیشن است که نیازی به نصب بر روی ﮔﻮﺷﯽ ﯾﺎ ﺗﺒﻠﺖ ﻧﺪارد و ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺮورﮔﺮ ﻫﺎی وب ﻣﺎﻧﻨﺪ (Opera- Google Chrome – Firefox – Safari ) ﺑﻪ آن دﺳﺘﺮﺳﯽ ﭘﯿﺪا ﮐﻨﯿﺪ. وب اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﻫﺎ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد و ﮐﺎرﮐﺮد ﺗﻮﺟﻪ دارﻧﺪ و اﻣﮑﺎن دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ اﻃﻠﺎﻋﺎت و ﺧﺪﻣﺎت ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر را در ﻫﺮ ﺳﺎﻋﺖ ﺷﺒﺎﻧﻪ روز ﺑﺮای ﮐﺎرﺑﺮان اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

مزایای وب اپلیکیشن چیست 
برنامه های وب اپلیکیشن بدون در نظر گرفتن سیستم عامل اندروید یا IOS با هر مرورگری وب قابل دسترسی هستند
همه کاربران به یک نسخه دسترسی پیدا می کنند و مشکلات سازگاری با سیستم عامل های مختلف را برطرف می کند
وب اپلیکیشن ها بر روی هارد دیسک نصب نشده اند، بنابراین فضا دستگاه را اشغال نمی کنند

وب سایت یا اپلیکیشن کدام بهتر است؟

هنگامی‌که قصد تصمیم‌گیری بین وب‌سایت یا اپلیکیشن را دارید، انتخاب مناسب‌ترین گزینه قطعاً به هدف نهایی شما بستگی دارد. به فرض مثال اگر شما قصد ایجاد یک بازی تعاملی را دارید احتمالاً اپلیکیشن بهترین گزینه است. اما اگر هدف شما ارائه‌ی محتوایی به مخاطبتان است، احتمالاً طراحی وب‌سایت گزینه بهتری است. گاهی ممکن است به این نتیجه برسید که هر دو را داشته باشید، ولی داشتن اپلیکیشن موبایل بدون وب‌سایت کاملاً بی‌فایده است.

طراحی سایت باوب | سئو و بهینه سازی
طراحی اپلیکیشن اختصاصی
طراحی اپلیکیشن اندروید

اندروید (Android) یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سیستم عامل ها برای گوشی های هوشمند است که براساس هسته سیستم عامل لینوکس ساخته شده و توسط بیش از ۳۰ کمپانی معروف پشتیبانی می شود. با توجه به اینکه معنی واقعی اندروید باز (Open) است به برنامه نویسان این امکان را می دهد که از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. در واقع اندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان اپلیکیشن اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. کاربرانی که از محصولات شرکت گوگل مجهز به سیستم عامل Android استفاده می کنند، می‌توانند از سرویس Play Store (فروشگاه اپلیکیشن اندروید گوگل) برای دانلود اپلیکیشن برروی دستگاه خود استفاده کنند. در Play Store گوگل چند صد هزار اپلیکیشن برای موبایل و تبلت وجود دارد. این اپلیکیشن های اندروید ممکن است بسته به نظر سازنده به صورت رایگان و یا به صورت پولی ارائه شوند.

بیشتر از هر وقتی دیگر افراد از گوشی‌های هوشمند برای دسترسی به خدمات و نیازهای خود استفاده می‌کنند، فرقی نمی‌کند برای خرید یا بازی از گوشی موبایل بهره بگیرید طبق آمار بیشترین استفاده از گوشی موبایل از اپلیکیشن ها است. اگر شما ایده جدید و نویی در سردارید یا در حال راه‌اندازی استارتاپی هستید، طراحی اپلیکیشن اختصاصی و ویژه شما به رشد کسب‌وکارتان کمک به سزایی می‌کند. گروه باوب با به‌کارگیری از زبان‌های برنامه‌نویسی روز دنیا امکان پیاده‌سازی هر نوع اپلیکیشنی طبق درخواست و نیاز شمارا دارد.

مزایای ساخت اپلیکیشن
5555 (1)
پیشی گرفتن از رقبا

دیجیتال مارکترها در سال 2021 اپلیکیشن موبایل را یکی از بهترین گزینه‌ها برای رقابت در بازار، رشد کسب‌وکارها و تعامل با کاربران می‌دانند. تمامی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به اپلیکیشن نیاز دارند تا بر موج پیشرفت سوار شوند و از رقبا سبقت بگیرند.

5555 (2)
توسعه برندینگ

ساخت اپلیکیشن موبایل یکی از بهترین استراتژی‌ها برای معرفی برند است، درواقع اپلیکیشن سفیر برند شما در گوشی و سیستم‌های هوشمند است. با سفارش اپلیکیشن شما ویترینی از فروشگاه خود را به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار مشتری قرار می‌دهید و تنها با فرستادن یک نوتیفکیشن به‌صورت رایگان آن را از جدیدترین رویدادها و خبرها در مورد برند خود مطلع می‌کنید.

5555 (3)
بازاریابی مستقیم و حرفه ای

اپلیکیشن ها امکانات جالب و جدیدی را در اختیار کاربران گوشی موبایل قرار می‌دهند، به‌طور مثال کاربر اپلیکیشن می‌تواند جدیدترین طرح‌ها تخفیفاتی کسب‌وکار را در نوار اعلان تلفن همراه خود ببیند و همین نوتیفیکیشن موجب شود تا وارد صفحه اپ شود و اقدام به خرید نماید.

5555 (4)
سرعت بیشتر

سرعت ‌بالا اپلیکیشن نیز یکی دیگر از عواملی است که کاربران را برای دسترسی به اطلاعات و خدمات علاقمند می‌کند. اپلیکیشن ها معمولاً ۱٫۵ برابر سریع‌تر از وبسایت ها هستند، اپلیکیشن ها داده را در حافظه گوشی ذخیره می‌کنند و لذا در کسری از ثانیه می‌توانند آن دیتا را بازیابی کنند. اما در وبسایت ها، داده‌ها باید از سرورها استخراج شوند که ممکن است از چند ثانیه تا چند دقیقه برحسب سرعت شبکه و اندازه داده‌ها طول بکشد.

bb
کاهش هزینه تبلیغات

طبق آمار مؤسسه‌ی App Annie، میانگین استفاده از اپلیکیشن در دنیا ۴٫۲ ساعت در روز است. این آمار نشان‌دهنده موفقیت شیوه نوین بازاریابی دیجیتال در تبلیغات است. طراحی اپلیکیشن موبایل این امکان را می‌دهد تا تبلیغات شما هرروز موردتوجه تعداد زیادی از کاربران موبایل قرار بگیرد و به زبان ساده برند شما چند برابر بیشتر دیده شود.

5555 (6)
دسترسی ساده و آسان

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های داشتن اپلیکیشن، دسترسی راحت و آسان به اطلاعات و دیتا است. با اپلیکیشن موبایل کاربران دیگر نیاز به حضور فیزیکی ندارند و از طریق اپلیکیشن در هر ساعت شبانه‌روز می‌توانند جزییات محصول یا خدمات موردنظر را بررسی کنند.

5555 (7)
افزایش فروش

شما می‌توانید در هر زمینه شغلی که فعالیت دارید اپلیکیشن اختصاصی برند خود را داشته باشید و با در نظر گرفتن تجربه و رابط کاربری متناسب، انگیزه‌ای برای استفاده کاربران از اپلیکیشن را ایجاد کنید و باعث افزایش فروش و کسب درآمدی پرسود برای برند خود شوید.

5555 (8)
صرفه جویی در زمان و هزینه

آمار کاربران گوشی در ایران نسبت به سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است و رقابت در این حوزه به یک ضرورت برای مشاغل بزرگ و کوچک تبدیل‌شده است. داشتن سایت و اپلیکیشن خدمات و محصولات شمارا 24 ساعته در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دیگر نیاز به حضور فیزیکی و صرف هزینه‌های گزاف نیست.

پشتیبانی فنی اپلیکیشن 6 ماهه

فرایند ساخت اپلیکیشن موبایل

01
طراحی رابط کاربری اپلیکیشن

02
تهیه مستندات فنی پروژه

03
پیاده سازی و اجراء ( کد نویسی )

04
تست نهایی و تحویل اپلیکیشن

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید

با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد از موبایل‌های هوشمند برای پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های خود استفاده می‌کنند، طراحی اپلیکیشن موبایل برای هر کسب‌وکاری الزامی به نظر می‌رسد. به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای بازاریابی، فروش و کسب درآمد باید به آن توجه کنید، فعالیت در مکانی است که مشتریانتان بیشتر در آنجا حضور دارند. بیشتر افراد برای دسترسی به محصولات و خدمات از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند، بنابراین موبایل بستر مناسبی برای فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها است. بازاریابان دنیای دیجیتال معتقدند اگر نوع کسب‌وکار شما فروش محصولات است، داشتن اپلیکیشن فروشگاهی در کنار سایت فروشگاهی موفقیت شمارا تضمین می‌کند صاحبان تجارت می توانند با سفارش طراحی و ساخت اپلیکیشن، به‌راحتی تجارت خود را گسترش دهند و به سودآوری خود بیافزایند. بدون شک طراحی اپلیکیشن به صورت اصولی می‌تواند باعث افزایش فروش محصولات شما به سایر افراد در شهرها یا حتی کشورهای دیگر شود.

فروشگاه اپلکیشن ها
فرم در خواست اپلکیشن اختصاصی