گروه برنامه نویسی باوب، با هدف کمک به توسعه و پیشرفت کسب و کار های مجازی تاسیس شد.
ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت و خدمات سئو و بهینه سازی با بهترین قیمت ها

آخرین مقالات باوب
اطلاعات تماس

پلن های طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن بیمه

پلن های طراحی اپلیکیشن . امروزه طراحی اپلیکیشن های موبایل یکی از راه‌های جذب مشتری می‌باشد و یکی از رایج‌ترین برنامه‌ها طراحی اپلیکیشن بیمه است. اکثر مشتریان تمایل دارند بتوانند خدمات بیمه‌ای خود را در هر زمان و مکان بدون صرف هزینه و زمان انجام دهند. شرکت‌های بیمه به یک استراتژی رضایتمندی قوی نیاز دارند. آن‌ها برای ایجاد خدمات آنلاین خود به یک برنامه بیمه‌ای نیاز دارند تا بتوانند به دلیل تقاضای زیاد بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.

طراحی اپلیکیشن بیمه
اپلیکیشن کتاب

طراحی اپلیکیشن کتاب یکی از نیازهای افراد جامعه امروز است و یکی از کارآمدترین برنامه‌ها، اپلیکیشن های کتابخوانی هستند. دانش آموزان، دانشجویان و هر کسی که علاقه مند به کتاب و مطالعه است از اپلیکیشن کتابخوانی استفاده می‌کند. یکی از دلایل طراحی یک برنامه کتاب حرفه‌ای این است که دسترسی به آن آسان و سریع است و مردم ساعت‌ها برای یافتن این کتاب در کتابفروشی ها وقت نمی‌گذارند تا کتاب مورد علاقه خود را بخوانند.

طراحی اپلیکیشن کتاب
اپلیکیشن فروشگاهی

در حال حاضر، تجارت الکترونیکی سریعترین مدل کسب و کار در جهان است. بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند زیرا این روش برای بسیاری از افراد خرید ترجیحی است و یکی از روش‌های مؤثر برای این کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. امروزه کاربران دوست دارند کالاها را از طریق برنامه‌های فروشگاه موبایل خریداری کنند. حدود 80٪ مشتریان به جای فروشگاه فیزیکی و وب سایت برای خرید از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. مردم دوست دارند از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود خرید کنند زیرا این کار راحت است و می‌توان آن را خیلی سریع انجام داد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

امروزه با افزایش استفاده از تلفن‌های همراه، طراحی برنامه موبایل برای هر کسب و کاری اجباری است. در صنعت رستوران، فست فود و پذیرایی، یکی از مهمترین نکات بازاریابی حرفه‌ای، جلب مشتریان دائمی و وفادار است. با طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا، می‌توانید رابطه‌ای پایدار و رایگان با مشتریان خود داشته باشید. هدف اصلی ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا، دسترسی آسان مشتریان به منو، قیمت، رزرو، سفارش و پرداخت آنلاین برای مشتریان است.

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا
اپلیکیشن شرکتی

تلفن‌های هوشمند یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌های دنیای امروز هستند. مزایای این گوشی‌های هوشمند بسیار است. به عنوان مثال با تلفن‌های همراه، ارتباط بین مردم آسان‌تر شده و زندگی روزمره آنها آسان‌تر می‌شود. با افزایش استفاده از تلفن‌های هوشمند، تعداد برنامه‌های توسعه یافته افزایش می‌یابد. برخی از این برنامه‌ها برای سرگرمی، برخی برای علم و برخی دیگر برای ارتباطات هستند. اما یک نمونه از مواردی که در اینجا بحث می‌کنیم، طراحی اپلیکیشن شرکتی است.

طراحی اپلیکیشن شرکتی
اپلیکیشن خبری

امروزه بیشتر افراد از تلفن‌های هوشمند یا تبلت ها و به طور کلی از دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کنند و این می‌تواند یک فرصت تجاری ایده آل باشد. کسانی که می‌خواهند مشتری بیشتری جذب کنند یا افرادی که برای محتوای تولید شده خود به دنبال بازدید کننده بیشتر هستند، باید در این زمینه خلاق باشند. اَپمون با ارائه خدمات طراحی اپلیکیشن خبری به صورت حرفه‌ای، دستیابی به بهترین نتایج را برای تجارت شما امکان پذیر می‌کند. برای درخواست و مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن خبری
اپلیکیشن خدماتی

گسترش روز افزون دستگاه‌های هوشمند در کنار اینترنت باعث شده است تا کاربران بتوانند به سادگی خدمات موردنیاز خود را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن های خدماتی انجام دهند. درخواست خودرو یا خدمات نظافت منزل از طریق اپلیکیشن های مختلف، به سرعت در حال افزایش است. باوب طی چند سال اخیر به صورت مداوم اقدام به طراحی اپلیکیشن خدماتی برای مؤسسات بسیاری نموده است. اگر کسب و کار و بیزینس شما دارای فعالیت‌های خدماتی است، ما به شما کارفرمای عزیز برای توسعه کسب و کارتان، طراحی اپلیکیشن خدماتی را پیشنهاد می‌کنیم.

طراحی اپلیکیشن خدماتی
اپلیکیشن درج آگهی

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی اپلیکیشن درج آگهی است. این نوع اپلیکیشن یک برنامه درج نیازمندی است که یک برنامه واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده می‌باشد. با طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید. یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن درج آگهی، فروش فوری کالاها و معرفی خدمات است. ما در باوب با داشتن یک مجموعه قدرتمند و متخصص می‌توانیم برنامه‌ای شبیه دیوار را برای شما طراحی کنیم.

طراحی اپلیکیشن درج آگهی
اپلیکیشن تحت وب

PWA یا Progressive Web Application به برنامه‌های تلفن همراه اشاره دارد که در قالب وب ارائه می‌شوند. به طور کلی این فناوری تجربه مشابهی را با کار با یک برنامه تلفن همراه در وب ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که با طراحی اپلیکیشن تحت وب (PWA)، کاربران نیازی به نصب برنامه‌های کاربردی بر روی تلفن‌های همراه خود ندارند اما امکان نصب آنها مانند برنامه‌های بومی در تلفن‌های همراه وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از هر دستگاهی مانند لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت به اپلیکیشن های PWA دسترسی داشته باشند.

طراحی وب اپلیکیشن
اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی یکی از استارتاپ هایی است که بسیاری از کارآفرینان و کسانی که این روزها به دنبال راه اندازی کسب و کار برای خود هستند، به دلیل داشتن چشم انداز مناسب و سود زیاد مورد توجه قرار گرفته است. از سوی دیگر، مشکلات اصلی آژانس‌های سنتی و تاکسی‌های تلفنی دقیقاً از جایی شروع شد که تاکسی‌های آنلاین در شهرها بودند. پس از مدتی، تاکسی‌های تلفنی تصور کردند که تنها راه نجات از بحران، آنلاین شدن است و به همین دلیل، به فکر آنلاین شدن افتادند.

طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی
اپلیکیشن پزشکی و سلامت

از آنجا که امروزه بیشتر بیمارستان‌ها از اپلیکیشن های پزشکی استفاده می‌کنند، پزشکان به سرعت پذیرش و درمان خود را تغییر داده‌اند. آن روزهایی که مردم برای مراجعه به متخصص صف کشیده بودند دیگر گذشته است. امروزه مراکز درمانی با طراحی اپلیکیشن پزشکی قادر به تعامل بین بیماران و پزشکان هستند و به بیمار این امکان را می‌دهد که کل فرایند پزشکی را ساده‌تر کند. همچنین طراحی برنامه‌های کاربردی پزشکی و سلامت، خدمات پزشکی را بهبود می‌بخشد.

طراحی اپلیکیشن پزشکی
اپلیکیشن آموزشی

امروزه طراحی برنامه‌های آموزشی یکی از چیزهای مهمی است که تقریباً همیشه و همه جا یافت می‌شود. این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی، علاوه بر افزایش تعداد کاربران تلفن همراه، استفاده از طراحی اپلیکیشن آموزشی اندروید و iOS افزایش یافته است. همچنین، بسته شدن مدارس و مراکز آموزشی حضوری نیز به توسعه این نوع اپلیکیشن های موبایل بسیار کمک کرده است.    

طراحی اپلیکیشن آموزشی
اپلیکیشن املاک

در عصر حاضر بهترین راه برای یافتن خانه و ملک از طریق یک برنامه موبایل املاک است. با طراحی اپلیکیشن املاک، می‌توانید بدون هیچ زحمتی مشاغل جدیدی را شروع، توسعه و گسترش دهید. با طراحی طراحی برنامه، مشتریان خود را از آخرین نرخ خرید، فروش، اجاره و وام مسکن با جزئیات کامل مطلع کنید. امروزه رقابت زیادی در بازار املاک وجود دارد و برای موفقیت بهتر باید از استراتژی‌های متفاوت از سایر رقبا استفاده کنید.

طراحی اپلیکیشن املاک
اپلیکیشن نوبت دهی

یکی از موارد مهم در مورد مراکزی که از سیستم نوبت دهی سنتی استفاده می‌کنند، حجم زیاد مراجعین و تهیه لیست انتظار برای آنها است. امروزه ایجاد فضای مناسب برای مراجعین، ایجاد محیطی آرام برای انتظار با ظرفیت بالا و داشتن یک یا چند منشی برای ارائه خدمات و صف برای مشتریان بسیار هزینه بر است. شما می‌توانید درخواست طراحی اپلیکیشن نوبت دهی بدهید که بیماران در این سیستم می‌توانند نام پزشک و زمان مراجعات خود را مشخص کرده و هزینه ویزیت را به صورت آنلاین پرداخت کنند و پزشکان می‌توانند زمان‌های مراجعه بیماران را بلافاصله مشاهده کنند.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین