اپلیکیشن بیمه

55,000,000 تومان

امروزه طراحی اپلیکیشن های موبایل یکی از راه‌های جذب مشتری می‌باشد و یکی از رایج‌ترین برنامه‌ها طراحی اپلیکیشن بیمه است. اکثر مشتریان تمایل دارند بتوانند خدمات بیمه‌ای خود را در هر زمان و مکان بدون صرف هزینه و زمان انجام دهند. شرکت‌های بیمه به یک استراتژی رضایتمندی قوی نیاز دارند. آن‌ها برای ایجاد خدمات آنلاین خود به یک برنامه بیمه‌ای نیاز دارند تا بتوانند به دلیل تقاضای زیاد بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.

توضیحات

اپلیکیشن بیمه چیست؟

امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت و افزایش استفاده مردم از تلفن‌های هوشمند، برنامه‌ها و نرم افزارها نقش بسزایی در زندگی روزمره دارند، به طوری که هر نوع خدماتی را می‌توان به راحتی و آنلاین بدون نیاز به ملاقات حضوری دریافت کرد. به به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها، علاوه بر طراحی وب سایت بیمه، به دنبال طراحی یک برنامه تلفن همراه برای مشاغل خود هستند تا بتوانند کار خود و مشتریان خود را تسهیل کرده و خدمات خود را در قالب یک برنامه تلفن همراه ارائه دهند، و در نتیجه تجارت خود را انجام می‌دهند.

طراحی اپلیکیشن بیمه برای شرکت‌های بیمه نیز یکی از اساسی‌ترین روش‌های ارائه خدمات به مشتریان است. قسمت‌های مختلف این برنامه‌ها برای ارائه خدمات مختلف بیمه استفاده می‌شود. همچنین هنگام طراحی اپلیکیشن بیمه می‌توان امکانات کیف پول و قسمت‌های پرداخت آنلاین را نیز در نظر گرفت.

توضیحات تکمیلی

سیستم عامل

نسخه اندروید

UI اختصاصی

دارد

پشتیبانی

یک ساله

مشاوره و ایده پردازی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپلیکیشن بیمه”