اپلیکیشن تحت وب

25,000,000 تومان

PWA یا Progressive Web Application به برنامه‌های تلفن همراه اشاره دارد که در قالب وب ارائه می‌شوند. به طور کلی این فناوری تجربه مشابهی را با کار با یک برنامه تلفن همراه در وب ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که با طراحی اپلیکیشن تحت وب (PWA)، کاربران نیازی به نصب برنامه‌های کاربردی بر روی تلفن‌های همراه خود ندارند اما امکان نصب آنها مانند برنامه‌های بومی در تلفن‌های همراه وجود دارد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از هر دستگاهی مانند لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت به اپلیکیشن های PWA دسترسی داشته باشند.

توضیحات

اپلیکیشن تحت وب (PWA) چیست؟

اپلیکیشن های PWA یک نوع نرم افزار کاربردی ارائه شده توسط وب هستند که با استفاده از فناوری‌های رایج وب از جمله HTML، CSS و JavaScript ساخته می‌شوند. از آنجا که طراحی اپلیکیشن تحت وب (PWA) نوعی از صفحه وب یا وب سایت است که به عنوان برنامه وب شناخته می‌شود، نیازی به گردآوری یا توزیع جداگانه ندارد.

توسعه دهندگان فقط می‌توانند برنامه تحت وب را به صورت آنلاین منتشر کنند و اطمینان حاصل کنند که شرایط مورد نیاز نصب اولیه را برآورده می‌کند و کاربران می‌توانند برنامه را به صفحه اصلی خود اضافه کنند. همچنین انتشار برنامه در سیستم‌های توزیع دیجیتالی مانند Apple App Store یا Google Play اختیاری است.

از سال 2021، ویژگی‌های PWA توسط Google Chrome، Apple Safari، Firefox for Android و Microsoft Edge به درجات مختلف پشتیبانی می‌شود، اما برای دسکتاپ توسط Firefox پشتیبانی نمی‌شود.

توضیحات تکمیلی

سیستم عامل

نسخه اندروید

UI اختصاصی

دارد

پشتیبانی

یک ساله

مشاوره و ایده پردازی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپلیکیشن تحت وب”