اپلیکیشن شرکتی

35,000,000 تومان

تلفن‌های هوشمند یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌های دنیای امروز هستند. مزایای این گوشی‌های هوشمند بسیار است. به عنوان مثال با تلفن‌های همراه، ارتباط بین مردم آسان‌تر شده و زندگی روزمره آنها آسان‌تر می‌شود. با افزایش استفاده از تلفن‌های هوشمند، تعداد برنامه‌های توسعه یافته افزایش می‌یابد. برخی از این برنامه‌ها برای سرگرمی، برخی برای علم و برخی دیگر برای ارتباطات هستند. اما یک نمونه از مواردی که در اینجا بحث می‌کنیم، طراحی اپلیکیشن شرکتی است.

توضیحات

اپلیکیشن شرکتی چیست؟

در حال حاضر در ایران و سایر نقاط جهان، استفاده از تلفن‌های هوشمند به یکی از مهمترین موضوعات تبدیل شده است و نمی‌توان اهمیت و وابستگی به تلفن‌های هوشمند را انکار کرد. این مزایای بسیاری دارد و در تسهیل ارتباط بین افراد بسیار مفید و مؤثر بوده است.

استفاده از تلفن‌های هوشمند و برنامه‌های مختلف در آنها به قدری گسترده است که اگر شخصی از این برنامه‌ها برای برقراری ارتباط استفاده نکند، از حوادث زیادی آگاه نخواهد بود. برنامه‌های کاربردی امروزه به شکلی در حال تکامل هستند که می‌توانند بستر مناسبی برای برقراری ارتباط ایجاد کنند و داشتن یک برنامه کاربردی برای مشاغل می‌تواند در تسهیل کار شما بسیار حیاتی باشد

توضیحات تکمیلی

سیستم عامل

نسخه اندروید

UI اختصاصی

دارد

پشتیبانی

یک ساله

مشاوره و ایده پردازی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپلیکیشن شرکتی”