گروه برنامه نویسی باوب، با هدف کمک به توسعه و پیشرفت کسب و کار های مجازی تاسیس شد.
ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت و خدمات سئو و بهینه سازی با بهترین قیمت ها

آخرین مقالات باوب
اطلاعات تماس
مهر باوب

ثبت شرکت فوری با کمترین هزینه در کرج

مجموعه حقوقی باوب ، یک سامانه خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از ثبت شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی و حتی حذب مشتری در کنار شماست. ما سعی کرده ایم که سامانه ای جامع داشته باشیم برای آگاهی بخشی در شروع کسب و کار به شکل قانونی.

ما تلاش می کنیم که به بهترین شکل ممکن و متفاوت خدمات حوزه ثبت شرکتها خود را ارائه دهیم. کلیه خدمات موجود در سامانه ثبت شرکتها، پیگیری های مربوطه بدون نیاز به حضور شما، مشاوره مالیاتی، برندسازی، امور مالی و حسابداری و مشاوره کسب و کار می باشد.

ما قبل از ثبت شرکتها به شما می گوییم که چه شرکتی با کمترین هزینه نیاز دارید با چه موضوعی، چه میزان سرمایه لازم است در نظر بگیرید و بعد از ثبت چه اقداماتی لازم است انجام دهید. در صورتی که نیاز به مشاوره برند سازی دارید ما راه آسانی برای شما داریم.

ثبت شرکت ها

در این ایام که همه درگیر کسب و کارهای خودمان هستیم، مناسبترین نوع همکاری مشاوره ثبت شرکت ها یا دیگر خدمات ثبتی، از راه دور و آنلاین است. کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتساپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. 

مجموعه حقوقی باوب با داشتن سالها سابقه مدیران خود در حوزه های ثبتی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و جذب مشتری، تنها برای شما یک شرکت ثبت نمی کند تا هزینه آن را از شما دریافت کند و تمام.

 ما به شما می گوییم برای چه کاری چه شرکتی نیاز دارید.

 اقدامات بعد از ثبت شرکت چیست؟

 برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بیمه و مالیات چه باید بکنید؟

 حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه.

مهمترین هدف ما در باوب تعهد و صداقت توامان است. تعهد در زمانبندی انجام خدمات و صداقت در مشاوره به مشتریان. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم.

مجموعه حقوقی باوب به صورت آنلاین تمامی هزینه ثبت شرکت و سایر نیازهای شما را از ابتدا به صورت شفاف به شما اعلام می کند و هیچگونه هزینه پنهانی در ادامه روند انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد.

همچنین مجموعه حقوقی باوب، تنها موسسه در میان همکاران می باشد که پایین ترین و ارزانترین هزینه ها را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید.

جهت استعلام مدارک ثبت شرکت و هزینه کافیست از طریق تماس تلفنی و ارسال مدارک از طریق پیام رسان واتساپ، هزینه کلیه خدمات را به صورت فوری بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید.

ثبت شرکت هم از آن مواردی است که به مشاوره های دقیق و کاربردی نیاز دارد، متاسفانه شاهد این هستیم که شرکت های غیر معتبری اقدام به مشاوره می کنند، همین موضوع باعث می شود که اطلاعات درستی به شما ارائه نشود، از این رو ما در مجموعه حقوقی باوب به دنبال این هستیم که در مشاوره های آنلاین و همچنین تلفنی خود اطلاعات درستی را به شما ارائه دهیم حتی اگر مشتری ما نشوید.

در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که مشاوره برای ثبت شرکت ها به دو صورت انجام می شود.یکی از این موارد به این ترتیب است که متقاضی ثبت شرکت برای انجام کار خود سر درگم است و به درستی نمی داند که باید از چه مرحله ای کارهای خود را شروع کند، در این حالت مشاوران متخصص ما آمادگی دارند که اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه دهند، حتی در مواردی که این مشاوره ها به تنظیم قرارداد ختم نشود و ثبت شرکت شما را کارشناسان ما انجام ندهند.

در مواردی هم شاهد این هستیم که شخص متقاضی قصد دارد که خود مراحل ثبت شرکت را انجام دهد، یعنی اطلاعات را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت کند، متاسفانه در این حالت کمی کار سخت می شود چون همکاران ما باید پشت تلفن جز به جز موارد را به شما بگویند و این غیر از سامانه است و نیاز به بررسی اساسنامه نیز هست که در سامانه اشتباه بارگزاری نشود که در این حالت به احتمال بالا مراحل ثبت به مشکل بر می خورد.

برند شرکت در واقع اسم، نشان یا عبارتیست که در کالاها یا خدمات یک شرکت تحت آن نام به مصرف کنندگان عرضه می گردد. برند می تواند یک نشان، اسم لوگو، مهر یا لفاف باشد.

برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد. در این صورت است که حق استفاده از آن برند فقط در اختیار شخص ثبت کننده آن خواهد بود.

شما می توانید فرآیند محافظت از برند خود را به ما بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع ما می باشد.

ابتدا لازم است بدانید که در فرآیند ثبت شرکت 90 درصد اینترنتی و 10 درصد حضوری است که مجموعه حقوقی باوب به صورت کاملا غیر حضوری برای شما تمامی امور را انجام می دهند، برای اقدامات بعدی مانند گرفتن کد اقتصادی و کد کارگاهی بیمه و گواهی ارزش افزوده نیز نیاز به حضور شما نمی باشد. سایر خدمات بعد از ثبت که برای شما انجام می دهیم :

پیگیری امور کد اقتصادی شرکت

بعد از ثبت شرکتها شما برای تشکیل پرونده و بعد از آن تعیین حوزه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی نیاز به اخذ یک کد ۱۲ رقمی به نام کد اقتصادی دارید. این کد به کسب و کار حقیقی و حقوقی اعطا می گردد.

از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم.

جهت اخذ کد اقتصادی و اجتناب از فرآیند های پیچیده اداری آن با ما تماس بگیرید.

فروشندگان کالا یا خدمات جهت دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان خود موظف هستند که گواهینامه ارزش افزوده داشته باشند. گواهینامه ارزش افزوده از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می گردد.

اعتبار گواهی ارزش افزوده بنا بر بررسی متصدی و تشخیص حوزه مالیاتی ۶ماه و یا یک سال می باشد که پس از اتمام تاریخ اعتبار می بایست تمدید گردد. چنانچه این گواهی منقضی شده باشد، خریداران نبایستی هنگام خرید مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمایند.

پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند).

کلیه صفحات این دفاتر در اداره مالیات و ثبت شرکت ها پلمپ می شوند به این دلیل دفاتر پلمپ نامیده می شوند، لذا پلمپ دفاتر تجاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. جهت پلمپ دفاتر با ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت

برای اینکه یک شرکت راه اندازی شود، نیاز است مقدمات و اقدامات لازم برای تشکیل آن فراهم شود. مقدمات تشکیل شرکت می تواند شامل مراحل زیر باشد:

  • مرحله اول راه اندازی شرکت: تصمیم به تولید محصول یا ارائه خدمات با توجه به نیاز بازار.
  • مرحله دوم راه اندازی شرکت: داشتن سهامداران و سرمایه گذاران برای شروع کار شرکت.
  • مرحله سوم راه اندازی شرکت: بکارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص با توجه به نوع کسب و کار شرکت.
  • مرحله چهارم راه اندازی شرکت: انتخاب و تمرکز بر نوع کار شرکت.
  • مرحله پنجم راه اندازی شرکت: شروع کار شرکت به صورت رسمی
  • مرحله ششم راه اندازی شرکت: تعیین سمت ها و مسئولیت های تمام اعضای شرکت.
  • مرحله هفتم راه اندازی شرکت: توجه به رقبا، توجه به مشتریان جدید و فعلی، توجه به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شرکت، توجه به استراتژیک و تاکتیک های شرکت، توجه به فرصت ها و تهدیدات محیطی و … .
  • مرحله هشتم راه اندازی شرکت: ارتقاء شرکت با ثبت برند و ارائه محصول و خدمات متمایز.

چنانچه تمایل به شروع یک کسب و کار را دارید ما از ابتدا از انتخاب موضوع شرکت و نحوه شروع فعالیت تا رونق آن با راه کارهای تبلیغاتی و برند سازی در خدمت شما هستیم.