گروه برنامه نویسی باوب، با هدف کمک به توسعه و پیشرفت کسب و کار های مجازی تاسیس شد.
ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت و خدمات سئو و بهینه سازی با بهترین قیمت ها

آخرین مقالات باوب
اطلاعات تماس

قوانین باوب

این توافقنامه ما بین گروه باوب که در این توافقنامه “باوب” نامیده می شود از یک سو و شما که در این توافقنامه “کاربر” و یا “مشترک” یا “خریدار” نامیده میشوید از سوی دیگر، منعقد گردیده و قابل اجرا می باشد. ورود به سایت باوب، خرید هر یک از خدمات یا محصولات باوب، استفاده از سرویس رایگان و غیر رایگان باوب یا هرگونه معامله یا تراکنش با باوب مستلزم پذیرش تمامی قسمت های این شرایط و قوانین بوده. در صورت سفارش هر خدمات یا محصولی از باوب، شما این قوانین را پذیرفته اید.

این توافقنامه با استناد به ماده ده قانون مدنی از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. این توافقنامه به تایید طرفین رسیده است. کاربر به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به صورت کامل مطالعه نموده ایت و با استفاده از خدمات باوب یا پرداخت هر وجهی تمامی این قوانین را پذیرفته است و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و کاربر تنها یک نسخه چاپ شده از این قوانین را نزد خود نگهداری می نماید.

قوانین باوب

مسئولیت محتوی موجود در سایت
کاربر متعهد می شود از محتوی مجرمانه و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران در سایت خود استفاده ننماید. در صورت استفاده از محتوی مجرمانه حق فسخ قرار داد و سرویس کاربر بدون بازگشت هزینه برای باوب محفوظ می باشد. مسئولیت هر گونه محتوی و تصاویر که کاربر در سایت خود استفاده می نماید بر عهده خود کاربر است و باوب هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.

انتقال به غیر
کاربران بدون دریافت مجوز کتبی از باوب مجاز به واگذاری هیچ یک از محصولات و خدمات باوب به دیگری نمی باشند. به طور کل هر گونه نقل و انتقال محصول یا خدمات به صورت بخش یا منافع ان به هر شکل تنها با اجازه کتبی باوب ممکن است.

در صورت انجام هر نقل و انتقال بدون مجوز کتبی باوب، نقض این توافقنامه می بشد و دریافت کنند هیچ گونه حقی ندارد و تمام حقوق مربوط به کاربر انتقال دهنده می باشد.

اطلاعات صحیح
کاربر موافقت می نماید که اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد نمونه و بروز نگه دارد. باوب برای برقراری هر گونه ارتباطی با کاربر از اطلاعات ارایه شده استفاده می نماید و در صورت نادرست یا مبهم بودن اطلاعات ارایه شده باوب به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع یا به حالت تعلیق در آورد.

همچنین باوب به صلاح دید خود این امکان را دارید از یک کاربر درخواست تایید هویت نماید و کاربر موظف به ارسال تصویر برابر اصل مدارک و هویتی و تایید محل سکونت خود می باشد. در غیر این صورت تا زمان تایید هویت سرویس کاربر به صورت تعلیق در می اید. در صورتی که باوب هنگام تکمیل فرایند خرید جهت تسریع در امور اقدام به دریافت و کنترل مدارک و اطلاعات کاربر ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه به موقع مدارک توسط کاربر، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و عواقب اطلاعات ناصیح مستقیما بر عهده خریدار می باشد و شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضا خریداران و نمایندگان آنها ندارد.

پرداخت
تمامی پرداخت ها از طریق درگاه رسمی متصل به حساب مجموعه انجام میشود

مدت زمان تحویل
مدت زمان تحویل تمام سفارشات یا محصولات حداکثر تا 30 روز میباشد، تیم باوب همواره در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه درخواستی را تحویل دهد.

مالکیت سایت
باوب تنها کسی را به عنوان مالک واقعی سایت می شناسد که سایت را خریداری و به نام خود ثبت نموده باشد ، مگر اینکه به وجه ملزمی نمایندگی او در خرید و به ثبت رساندن سایت ، محرز و مشخص شده باشد بنابراین در صورتی که مشتری برای خرید سایت ، نماینده بفرستد و این نماینده بنام شخص خودش ثبت نماید ، باوب مسئولیتی در این زمینه عهده دار نبوده.

ثبت و تمدید دامین
با توجه به اینکه باوب ثبت و یا تمدید دامین را به صورت واسط انجام می دهد. عدم پذیرش ثبت یا تمدید توسط ثبت کننده بین المللی یا آی آر به هر دلیلی، مسئولیتی را متوجه باوب نخواهد کرد.

اختلافات بر سر مالکیت
در صورت اختلاف بر سر مالکیت سایت، رفع هر گونه اختلافات میان طرفین، خارج از محدوده خدمات و حوزه اختیارات این مجموعه می باشد و هر یک از طرفین دعوی می بایست درخواست خود را از مراجع ذی صلاح اعم از پلیس فتا و یا سایر مراجع قضایی دنبال نمایند. مشترک موافقت می نماید در این حالت، باوب می تواند تا زمان تعیین شدن حکم مراجع قضایی به صلاحدید خود و با توجه به اطلاعات دریافتی از طرفین مثل رسید پرداخت، قرارداد بین طرفین و … وب سایت را به هر کدام از طرفین تحویل دهد و یا اینکه موقت دسترسی به مدیریت سایت را قطع نماید.

امنیت حساب
مشترک متعهد میگردد محرمانه بودن رمز عبور و اطلاعات حساب های خود در باوب را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که به وسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک می باشد و چنانچه استفاده غیر مجاز صورت گیرد کاربر باید سریعا به باوب اطلاع دهد. بدیهی است که باوب هیچ مسئولیتی در قبال هر گونه ضرر به دلیل استفاده فرد دیگر از رمز عبور یا اطلاعات حساب شما را نمی پذیرد. کاربر به دلایل امنیتی باید از رمز عبور ساده استفاده ننماید و رمز خود را در جای امن نگهداری نماید.

وضعیت اضطراری
باوب هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم اجرای تهدات خود در هنگام مواردی که خارج از کنترل باوب است ندارد مانند بلایای طبیعی، جنگ، آشوب اجتماعی، تحریم، اعتصاب، محدودیت های دولتی و … را ندارد. با این حال در هنگام بروز چنین مشکلاتی مجموعه تمام تلاش خود را انجام می دهد که وقفه یا مشکلی برای سرویس مشترک به وجود نیاید.

تمدید سرویس مشترک
تاریخ تمدید یک سرویس بعد از اتمام مدت اشتراک خریداری شده توسط کاربر است و باوب هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری و یا ارائه اطلاعات کاربر پس از اتمام سرویس کاربر را نخواهد داشت. همچنین باوب از تمامی راه های ممکن تلاش می کند به کاربر جهت تمدید سرویس اطلاع رسانی نماید و در صورتی که کاربر به هر دلیلی اطلاعیه ای از سمت باوب دریافت ننماید هیچ مسئولیتی با باوب نیست.

ایمیل تبلیغاتی و گروهی
ارسال ایمیل انبوه از طریق سرور های باوب ممنوع است. ارسال ایمیل تبلیغاتی حتی برای یک‌بار هم ممنوع است. ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می‌کند ممنوع می‌باشد. همچنین هر وب سایت نمی‌تواند بیش از دویست ایمیل در روز ارسال کند و این ایمیل‌ها به هیچ عنوان نباید شامل ایمیل‌های تبلیغاتی باشد. سرویس متخلف بلافاصله قطع خواهد شد.

مصرف منابع سرور
هر سایت حداکثر مجاز به استفاده تا 5 درصد منابع سی پی یو و رم سرور را دارد. مواردی مانند استفاده از ربات های افزایش بازدید، تبلیغات پاپ آپ باعث ورود تعداد درخواست بالا در یک لحظه می شوند و در نتیجه باعث استفاده بیش از حد از منابع سرور می شوند. در صورت مصرف بی از حد از منابع سرور، سه بار اول وب سایت به صورت موقت مسدود می شود و در صورت تکرار دسترسی به سایت برای همیشه مسدود خواهد شد.

تغییر در قیمت
باوب هر زمان مجاز می باشد به هر دلیلی اقدام به تغییر در قیمت خدمات خود نماید و تغییر قیمت در صورت حساب دوره های بعدی مشتری اعمال خواهد شد.

اقدام قانونی علیه باوب
کاربر متعهد می شود چناچه شکایتی علیه باوب در حال اجرا یا ارسال دارد، قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق ارسال یک نامه با امضاء کاربر به کپی کارت ملی از طریق پست سفارشی به دفتر مرکزی باوب، جهت اطلاع باوب ارسال نماید و باوب حداکثر 20 روز پس از دریافت نامه فرصت دارد تا تلاش کند مشکل کاربر را از طریق فنی یا غیر فنی حل نماید. قصور از جانب کاربر در مورد ارسال اطلاعیه به باوب به منزله نقض این توافقنامه بود.

حریم شخصی و اطلاعات محرمانه
تمامی اطلاعات کاربران نزد باوب محفوظ می باشد و باوب متعهد می شود تحت هیچ شرایطی اطلاعات کاربران را به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ارائه نکند مگر با حکم مراجع قضایی. باوب تمام سعی خودش را برای حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد ولی در صورتی که این اطلاعات به هر طریقی مانند استراق سمع دزدیده شود، باوب هیچ مسئولیتی در رابطه با امنیت اطلاعات در سرور های خود را نمی پذیرد.

نسخه پشتیبانی داده ها
باوب در تمامی سرویس های خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از کل سرور به صورت دوره های هفتگی می نماید. این نسخه پشتیبان صرفا جهت عملیات داخلی باوب می باشد و ممکن است شامل اطلاعات یک کاربر خاص نباشد. کاربر می پذیرد مسئولیت نگهداری از اطلاعات بر عهده خودش می باشند.

در صورت بروز هر مشکلی باوب تمام سعی خود را انجام می دهد تا اطلاعات کاربر را برگرداند و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخه های پشتیبان باوب وجود نداشته باشد هیچ مسئولیتی متوجه باوب نخواهد بود.

نشر اکاذیب و ایجاد مزاحمت برای باوب
در صورت هرگونه اقدام که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باعث لطمه مالی و غیر مالی (اعتبار، شهرت و …) به باوب شود یا ایجاد مزاحمت باوب و زیر مجموعه ان مانند کارمندان، وب سایت و … یا هر گونه توهین به باوب، کارمندان و … به هر نحوی سرویس کاربر سریعا بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و باوب فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. در صورتی که کاربر به صورت مستقیم و غیر مستقیم خسارت مالی و غیر مالی به باوب وارد گرداند، کاربر مسئول جبران آن خواهد بود.

مالکیت معنوی
کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی باوب می باشد. کاربر موافقت می کند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمی شود.

حداقل سن
کلیه کاربران باوب می بایست حداقل 18 سال تمام داشته باشند و در صورتی که برای افراد زیر 18 سال سرویس توسط قیم قانونی وی تهیه شود، وی قانونا مسئول رعایت قوانین و شرایط باوب می باشد.

استرداد وجه
در صورتی که به هر دلیلی، گروه باوب قادر به ارائه خدمات ذکر شده در محصولات خود نباشد، موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.

اما در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو همکاری بگیرد، گروه باوب فقط در طی 15 روز ابتدای همکاری، موظف به بازگشت 50 درصد وجه است، به دلیل تهیه و خرید زیر ساخت های مورد نیاز محصولات در صورتی که بیش از 15 روز از زمان آغاز همکاری گذشته باشد، تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت وجه، کاملاً به عهده گروه باوب است و هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه وجود ندارد.

لغو سرویس
اکثر سرویس های باوب شامل استفاده رایگان قبل از خرید برای اطمینان کاربر از کیفیت سرویس و خدمات دریافتی می باشد. بدیهی می باشد در صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت، عدم بر اورده شدن نیازش، عدم آگاهی قبل از خرید، اشتباه در خرید یا هر دلیل دیگر اقدام به لغو سرویس خود نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد.

شیوه حمل
با توجه به اینکه تمامی محصولات و خدمات باوب به صورت دیجیتال میباشد، اطلاعات مورد نیاز مشتری از طریق ایمیل ارسال خواهد گردید.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
تمامی محصولات و خدمات باوب دارای پشتیبانی فنی 6  ماهه میباشد، این پشتیبانی از طریق تماس و ارتباط در اپلکیشن های پیام رسان انجام میشود

نحوه ثبت شکایت
چنانچه در استفاده از خدمات مجموعه باوب، پاسخگویی و ارتباط با کارشناسان بخش فروش یا پشتیبانی با مشکلی رو به رو شدید، یا نسبت عملکرد سرویس انتقاد یا پیشنهادی داشتید میتواند از طریق شماره تماس 09358649134 مستقیما با مدیران مجموعه مطرح نمایید.

تغییرات آینده این توافقنامه
کلیه کاربران موظف به رعایت تمامی قوانین این توافقنامه می باشند. با این حال این قوانین کامل و جامع نبوده و باوب این حق را دارد هر زمانی یکی از بندهای این توافق را حذف یا تغییر نماید یا اینکه بند جدید اضافه نماید. خریدار موظف هست همواره این قوانین و شرایط را مطالعه نمونه و از آن اطلاع یابد. عدم اطلاع کاربر از قوانین تغییر یافته باعث رفع مسئولیت کاربر نخواهد بود. خریدار اعلام می دارد با تمامی تغییراتی که در آینده در این توافقنامه ممکن است اعمال شود از ابتدا موافقت می نماید.

مطالعه این توافقنامه
مطالعه دقیق و کامل این توافقنامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربر باوب الزامی است. این توافقنامه در محل قوانین در سایت باوب قرار داده شده است و کلیه کاربران پیش از هرگونه پرداخت وجهی این توافقنامه را باید تایید کنند و هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از این موافقت نامه پذیرفته نمی باشد.