اپلیکیشن پزشکی

55,000,000 تومان

از آنجا که امروزه بیشتر بیمارستان‌ها از اپلیکیشن های پزشکی استفاده می‌کنند، پزشکان به سرعت پذیرش و درمان خود را تغییر داده‌اند. آن روزهایی که مردم برای مراجعه به متخصص صف کشیده بودند دیگر گذشته است. امروزه مراکز درمانی با طراحی اپلیکیشن پزشکی قادر به تعامل بین بیماران و پزشکان هستند و به بیمار این امکان را می‌دهد که کل فرایند پزشکی را ساده‌تر کند. همچنین طراحی برنامه‌های کاربردی پزشکی و سلامت، خدمات پزشکی را بهبود می‌بخشد.+

توضیحات

اپلیکیشن پزشکی  چیست؟

یک برنامه تلفن همراه برای پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز درمانی بسیاری از مراحل درمان بیمار را تسهیل می‌کند. امروزه بسیاری از مردم نیازهای پزشکی و اطلاعات پزشکی خود را از طریق تحقیقات اینترنتی، اپلیکیشن های پزشکی و حضور آنلاین دریافت می‌کنند که تجارت را تقویت کرده است. در واقع طراحی اپلیکیشن پزشکی و سلامت مانند یک مطب مجازی است که از طریق آن یک پزشک می‌تواند با بیماران ارتباط برقرار کرده و اخبار یا اطلاعاتی را در قالب مقاله و سایر موارد برای اطلاعات عمومی قرار داده و اطلاعات مفیدی را به بیماران منتقل کند.

اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس، رزرو آنلاین، شرایط پرداخت آنلاین، قسمت نظرسنجی و … در صورت تمایل، در این قسمت می‌توانید دستگاه‌های خود را با عکس‌های زیبا و جذاب حتی به عنوان بخشی از اخبار و مقالات جهان مربوط به به کسب و کار خود و بیماران قرار دهید.

توضیحات تکمیلی

سیستم عامل

نسخه اندروید

UI اختصاصی

دارد

پشتیبانی

یک ساله

مشاوره و ایده پردازی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اپلیکیشن پزشکی”