گروه برنامه نویسی باوب، با هدف کمک به توسعه و پیشرفت کسب و کار های مجازی تاسیس شد.
ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت و خدمات سئو و بهینه سازی با بهترین قیمت ها

آخرین مقالات باوب
اطلاعات تماس
اپلیکیشن

مزایای داشتن اپلیکیشن

مزایای داشتن اپلیکیشن

در این مقاله در باوب شما را با طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی و مربوط به کسب و کار و وب سایت تان آشنا میکنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید از اطلاعات مفید این مقاله بهره مند شوید.

مزایای داشتن اپلیکیشن برای کسب و کارها:

  • سبقت از رقبا:

شما با آسان کردن دسترسی مشتریان با خودتان میتوانید یک هیچ از رقباتون جلوتر باشید.

  • کاهش هزینه تبلیغات وب سایت و کسب و کارتان:

با طراحی اپلیکیشن تمام هزینه های چاپی شما مانند کاتالوگ، کارت ویزیت و … شما حذف شده چون کاتالوگ دیجیتال شما بر روی صفحات اپلیکیشن قرار میگیرد.

  • نمایش تمامی محصولات و خدماتتان:

شما با اینکار به جای استفاده از بروشور محصولات و پرداخت هزینه های گزاف با استفاده از اپلیکیشن خود تمامی محصولات و خدماتتان را برای مشتریان خود به نمایش میگذارید.

چرا کسب و کارها نیاز به طراحی اپلیکیشن دارند؟

با توجه به اطلاعات گفته شده شما هم با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، این مزیت برایتان به وجود می‌آید که همه بتوانند شما را رصد کنند. یا به اصطلاحی دیگر شما تبدیل به یک فروشگاه مجازی کوچک از کسب و کارتان می‌شوید. البته این نکته را باید در نظر گرفت که خلاقیت و نوآوری در برخی کارها باعث میشود که شما منحصر به فرد دیده شوید. شما می توانید از اپلیکیشن به عنوان ابزاری برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کنید. کاربرانی که اپلیکیشن شما را مشاهده می کنند در آینده به اپلیکیشن شما دسترسی خواهند داشت زیرا احساس نیاز به محصولات شما در آنها به وجود می‌آید و آنها سعی میکنند شما را دنبال کنند.

شما با سرچ و جستجو در وب سایت خودتان می توانید تمام اطلاعات، راجع به هر موضوعی را پیدا کنید. یعنی معمولا آن چیزی که مدنظر کاربر است، نمایش داده می شود و شما در نمایش محتوا از اختیار نسبی کمی برخوردار هستید. این یکی دیگر از مزایای اصلی اپلیکیشن های موبایل نسبت به رقبای اینترنتی است. شما به صورت حساب شده و در بازه های زمانی مناسب می توانید کاربر را با استفاده از ارسال پیام به صفحه ی اصلی موبایل ها، آنها را به موارد مورد نظر خود هدایت نمایید.

شما میتوانید در آینده ای نه چندان دور با قرار دادن بن های تخفیف و کارت های امتیازی در اختیار مشتریان خود و همچنین پیگیری پس از خرید کاربران حس تعلق خاطر و وفاداری را در آنها ایجاد کنید تا آنها مشتری ثابت و درجه یک شما شوند.

مزایای داشتن اپلیکیشن

یکی از ابزار حیاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما وب سایت است، این در حالی است که روزانه تعداد افرادی که از موبایل استفاده می کنند در حال افزایش است و اکثر آنها از طریق گوشی های هوشمند و سایر ابزارها به اینترنت دسترسی دارند. توسعه و تبلیغ اپلیکیشن موبایل در بین کاربران برای پیشبرد کسب و کار شما بسیار مفید است. امروزه اغلب امور روزمره مانند تجارت و بازرگانی و یا پرداخت ها توسط موبایل ها انجام می گردد و به نظر می رسد که در آینده بسیاری از کارهای محاسباتی نیز توسط آنها انجام پذیرد.

صاحبان برخی مشاغل از ساخت و توسعه اپلیکیشن ها برای کسب و کار خود امتناع می ورزند، چرا که به تصور آنها هزینه ای که باید در قبال این کار متقبل شوند بیشتر از بودجه آنها است. بدون تردید گاهی اوقات ساخت اپلیکیشن موبایل تبدیل به امری بسیار پر هزینه می شود، ولی این دلیل توجیه کننده و کافی نیست.

بسنده کردن به یک اپلیکیشن ساده با اجتناب از زواید غیر ضروری موجب کاهش هزینه ها می گردد، علاوه بر این شما می توانید با برنامه ریزی دقیق قبل از شروع فرآیند ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یا معمولی هزینه ها را به طور چشم گیری کاهش دهید. لوگو، تصاویر و محتوای اپلیکیشن را طراحی کنید و پس از اینکه کارهای مقدماتی و پایه انجام شد، با استخدام یک متخصص در امر توسعه اپلیکیشن، شروع به ساخت و پیاده سازی آن نمایید.
با بازدید از صفحه طراحی اپلیکیشن باوب اپ مورد نیاز خودتو انتخاب کن

آواتار Admin

نویسنده

Admin

دیدگاه بگذارید